HTML

theVIEW

A nevem Farkas Zoltán. E blog munkáságom bemutatására hivatott. Designerként, grafikusként és projekt menedzserként is tevékenykedem. A theVIEW egy korábbi baráti kezdeményezés neve volt, amit később én örököltem meg. Azóta e művésznév alatt tevékenykedem, bízom benne, egyre többek tetszésére és egyre jobb és jobb referenciákkal.

Friss topikok

  • Szabó Krisztián: Cső haver, már rág kiszurtalak ám, mesélj miujság veled! Látom egész frankó munkákat csinálsz, csa... (2008.08.06. 09:32) Fátyol fel ...
  • Takácsné Márkos Enikő: Tetszik a névjegykártya,jó ötlet a háttér,csak a név a baloldalon,lentről felfelé olvasva,nekem fu... (2008.02.13. 14:27) Névjegykártyák - ajándékba ...

Letölthető anyagok

2008.01.13. 23:59 WalkStreet

Ravensburger Mega KrisKros - játék a Sziget Fesztiválra

Történt, hogy munkát kerestem és terméktervezőként kaptam megbízásokat a M.Á.S. Produkciós Irodától, többek között játékpénzeket terveztem és kiviteleztem és tőlük kaptam meg az eddig a konkrét méreteiben legnagyobb kivitelezési feladatom, a népszerű KrisKros játék kb 70-szeresen felnagyított változatának tervezését és komplett kivitelezését.
Nagy megtiszteltetés volt, főleg, hogy a megbízást áttételesen a Ravensburger Magyarország-tól kaptam.
A feladat alapleírásában többek között ilyenek szerepeltek, mint könnyű hordozhatóság, függőleges használat, kültéri körülményeknek megfelelő anyaghasználat.
Az akadályt sikeresen vettem, összecsukhatóra terveztem, habkönnyű többrétegű ragasztott és összecsavarozással megerősített játékteret szereltem össze hozzá, amelyben egy vékony acéllap is helyet kapott, melyre prímán tapadtak a mágneses betűkártyák.Ebből is készült 150 db, amelyek vízhatlan, a szálltás közbeni szétcsúszást is megakadályozó, 6 eredeti "utcai" játékot is magában rejtő vízhatlan hordtáskát kaptak, akárcsak a nagy tábla.
S mindez kinn volt és sokaknak okozott kikapcsolódást a 2005-ös Sziget Fesztiválon.

Ma már másként készíteném el, egy ideje nem láttam, bízom benne, ameddig használták, sokak lelték benne örömüket.

Megbízó: Kurucz Balázs - M.Á.S. Produkciós Iroda - www.masprod.hu
A játék eredeti gyártója és forgalmazója: Ravensburger - www.ravensburger.com

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://theview.blog.hu/api/trackback/id/tr41296297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása