HTML

theVIEW

A nevem Farkas Zoltán. E blog munkáságom bemutatására hivatott. Designerként, grafikusként és projekt menedzserként is tevékenykedem. A theVIEW egy korábbi baráti kezdeményezés neve volt, amit később én örököltem meg. Azóta e művésznév alatt tevékenykedem, bízom benne, egyre többek tetszésére és egyre jobb és jobb referenciákkal.

Friss topikok

  • Szabó Krisztián: Cső haver, már rág kiszurtalak ám, mesélj miujság veled! Látom egész frankó munkákat csinálsz, csa... (2008.08.06. 09:32) Fátyol fel ...
  • Takácsné Márkos Enikő: Tetszik a névjegykártya,jó ötlet a háttér,csak a név a baloldalon,lentről felfelé olvasva,nekem fu... (2008.02.13. 14:27) Névjegykártyák - ajándékba ...

Letölthető anyagok

2008.01.29. 23:45 WalkStreet

Fátyol fel ...

Sokan írtatok, kérdeztétek hogy mégis, ki vagyok, ki van a THE VIEW név mögött.
Nincs ebben semmi titok, csak eddig ez nem is jutott eszembe.
Hát itt lennék, épp szemüveg nélkül ...
Sziasztok, Farkas Zoltán vagyok.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://theview.blog.hu/api/trackback/id/tr10317234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó Krisztián 2008.08.06. 09:32:56

Cső haver, már rág kiszurtalak ám, mesélj miujság veled!
Látom egész frankó munkákat csinálsz, csak így tovább. Többé kevésbé én is hasonlo körben mozgok. De majd egyszer személyesen! Minden jót!
Bonifác haverod!
süti beállítások módosítása